Особливості роботи їдальні в умовах карантину

  • учні та працівники школи заходять у приміщення їдальні в засобах індивідуального захисту та дотримуються соціальної дистанції, користуючись розміткою на підлозі;

  • харчування надається школярам та працівникам за умови ретельної обробки ними рук із використанням рідкого мила та застосування паперових чи електрорушників, наявних перед входом у їдальню біля рукомийників;

  • за одним столом розміщується не більше 4-х осіб;

  • працівники харчоблоку виконують свою роботу в засобах індивідуального захисту із дотриманням  правил їх використання. 

Меню навчального закладу.

Графік харчування учнів

Клас

Час

4А,Б

09:15 – 09:25

1А,Б, 2Б

10:00 – 10:15

3А,Б, 2А

10:10 – 10:25

учні 5 – 6 кл.

11:10 – 11:25

учні 7 – 8 кл.

12:10 – 12:25

учні 9 – 11 кл. 13:10 – 13:25

5 - 11 кл.

за бажанням

14:10 – 14:20

15:05 – 15:15

група продовженого дня

13:30

 

Моніторинг якості харчування в навчальному закладі

Опитування серед батьків щодо якості харчування в навчальному закладі.

Результати опитування батьків щодо якості харчування в навчальному закладі

Опитування серед учнів щодо якості харчування в навчальному закладі

Результати опитування учнів щодо якості харчування в навчальному закладі

 

Аналіз опитування щодо якості харчування в навчальному закладі

З 07.02.2022 р. по 11.02.2022 р. у школі проходив моніторинг якості харчування з метою його вдосконалення у навчальному закладі.

 

Підсумки анкетування серед учнів та батьків:

За результатами опитування серед учнів та батьків щодо якості харчування в навчальному закладі, виявили такі основні недоліки в роботі шкільної їдальні:
1. Одноманітний асортимент.
2. Ледь тепла або холодна їжа при подачі.
3. Незручний посуд.
4. Форма подачі.
5. Забагато солодощів та снеків, солодких напоїв які не приносять користі організму.
6. Великі черги.

Побажання батьків:
1. Урізноманітнити асортимент меню, замість солодощів та снеків давати більше сирих овочів та фруктів.
2. Постійна наявність питної води.
3. Подавати страви гарячими.
4. Ретельніше дотримуватись санітарних вимог при готуванні та подачі страв.
5. Новий посуд.
6. Ремонт устаткування їдальні.
7. Збільшити тривалість перерви або ж запровадити режим бістро для запобігання чергам.

Навчальний заклад наразі потребує тривалих обговорень насамперед у батьківській спільноті, а потім між адміністрацією закладу, батьківською громадою та постачальником послуг харчування для витворення спільного бачення щодо роботи шкільної їдальні та асортименту меню. Крім того, загострюється потреба заміни робочого обладнання, посуду та здійснення ремонту їдальні.