Критерії оцінювання учнів

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів першого класу Нової української школи

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів другого класу Нової української школи

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи

Додаток до Методичних рекомендацій. Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи

Вимоги до контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних  досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів основної й старшої  школи (додаток)

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з української мови та української літератури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літератур

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з економіки

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з мистецтва

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів класів з порушеннями інтелектуального розвитку

 

Академічна доброчесність

Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу