![](https://lh3.googleusercontent.com/pw/ACtC-3eyXfLO2icwION5K5W_PkQKLSB06srubklCIuCH__-707F5PVIwtVvGHx--TO8yxTckh0p3XzlTSthN9yO84uPwL938wPJfHSpwMmJsjDl80q_dkh49eVoPt0rznw0x_snmYb7ce0dDeu8HiLGPzffw=w850-h637-no?authuser=0)
Граючись, мобілізувати увагу, випустити руйнівну енергію і впустити конструктивну, дізнатися цікаві факти про світ і однокласників, розвинути уяву - ось така була мета навчально-розважальної гри "Хто зверху?" у 5-Г класі (кл. кер. Гимон Л. М.).
Дві команди - "Мудрики" і "Сміливці" - демонстрували свою кмітливість, спритність та ерудицію у вісьмох конкурсах, які проводили дві чарівні ведучі - Злата і Юля, учасниці учнівського самоврядування.
Який висновок можна зробити, спостерігаючи за перебігом гри? У сучасному світі ґаджетів і роботів настільки важливо час від часу побавитися з дітьми у "крокодила", настільні ігри, покидати паперові літачки або ж сніжки на вулиці, зробити з дитиною якусь спільну справу. Ціла гама емоцій, корисних фізичних та розумових процесів проявляється і розвивається!
|