12:55 Міні-міс і міні-містер школи | |
6 березня у СЗШ №96 відбувся конкурс краси та ерудиції "Міні-міс та міні-містер школи" для учнів 5-х класів. Організатор конкурсу - Тимчишин С. Л., технічна підтримка - Козяр А. Л., хореографія - Утченко О. Я. Участь у конкурсі всього взяло 12 дітей - по двоє хлопців і дівчат з кожного класу (5-А, 5-Б, 5-В): Кулик Анастасія, Каленчук Олександра, Бучинський Максим, Туз Віктор (5-А), Мариняк Софія, Крамченко Богдана, Лещук Андрій, Коропецький Євген (5-Б), Пелехата Анжеліка, Хмельницька Дарина, Масник Михайло, Верхоляк Василь (5-В). Під час свята було багато завдань, під час виконання яких конкурсанти могли себе проявити:
Всі учасники у тій чи іншій мірі показали себе: комусь одні конкурси вдавались краще, комусь інші. Наприклад, Пелехата Анжеліка і Верхоляк Василь добре проявились у танці, Кулик Настя, Масник Михайло, Коропецький Євген і Туз Віктор виявились гарними акторами, Мариняк Софія і Крамченко Богдана вразили всіх неперевершеним музичним номером, Хмельницька Дарина, Каленчук Олександра, Бучиський Максим і Лещук Андрій здивували оригінальністю зроблених власноруч робіт (малюнків, одягу, зачісок, виробів з фанери). З інтелектуальним конкурсом добре впоралась команда хлопців, а в конкурсі "Обмін ролями" - навпаки: краще впоралась команда дівчат. Загалом свято вийшло веселим, милим, позитивним завдяки дитячій безпосередності й талановитості. Прикрасили свято також позаконкурсні номери: співали Михайлик Оля (7-Б) і Михайлик Таня (5-Б), Пециляк Ярина (5-В, переможниця минулорічного конкурсу "Міні-міс школи"), танцювали учасники шкільного танцювального гуртка. Судді, серед яких були заступник директора з виховної роботи Беля О. Ф., вчитель образотворчого мистецтва Никитюк Л. М., соціальний педагог Єграшіна С. А. та бібліотекар Доскач Г. Я., довго радились та оприлюднили такі результати конкурсу:
Висловлюємо подяку класним керівникам учасників конкурсу (Прайс Л. Ф., Тютюнник Г. І., Нискогуз О. В.) та батькам за співпрацю і за таких талановитих дітей.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |